Online showroom van Eindhovens lokale mechanieker
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Wat zijn de kosten van verzenden?

Bestellingen, behalve fietsen zijn vanaf €75,- gratis. Voor kleinere bestellingen zijn de verzendkosten binnen Eindhoven €4,- en in de rest van Nederland: €5,- 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer je bestelling is afgerond gaan wij hem verzamelen en inpakken. Als de producten op voorraad zijn versturen we het pakket liefst zelfde dag, maar in ieder geval de volgende werkdag. De werkdag daarop wordt het pakket bij jou bezorgd.

Staat bij het product een andere levertijd aangegeven dan duurt het wat langer we zullen je via de mail up-to-date houden. Als er een probleem is om deze levertijd te halen laten wij je dit zo snel mogelijk weten. Behoefte aan een super snelle levering? Neem dan even contact met ons op.

Wie bezorgd mijn pakket?

Wij verzenden onze bestellingen via TourdeVille Fietskoeriers en indien van toepassing worden de verzendkosten berekend op afleveradres en getoond in het bestelproces. Nadat een bestelling LiebesRad verlaat, is TourdeVille Fietskoeriers verantwoordelijk voor de juiste en tijdige levering van uw pakket. U ontvangt een e-mail met een track en trace code. Als er toch een probleem is met een levering, neem dan contact op met [email protected] en vermeld daarbij uw bestelnummer.

Krijg ik een track & trace?

Ja, TourdeVille zal je een mail sturen over sturen.

Kan ik ook afhalen?

Jazeker! Afhalen in Eindhoven is uiteraard gratis en mogelijk binnen onze openingstijden. Zodra u dit aangeeft tijdens het uitchecken ontvangt u van ons een bericht als uw bestelling klaarligt. Ivm Corona werken we op afspraak, die kunt u met ons plansysteem maken, via email leggen we u uit hoe dit werkt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je niet in de buurt van Eindhoven woon, kan te lastig of ver zijn om naar onze shop te komen om bepaalde producten te zien of te passen. Dit begrijpen wij en daarom bieden we ook de mogelijkheid om je producten te bestellen en thuis te passen of te bekijken. Mocht het bestelde product niet naar wens zijn of de maat niet goed zijn, kun je de producten retourneren.
Neem in dat geval contact met ons op via [email protected] en we vinden samen de makkelijkste en snelste oplossing.

Wat zijn de voorwaarden?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Hierop volgend zullen we een vervangend product sturen of het bedrag terugstorten, altijd in overleg.
Producten kunnen uitsluitend in nieuwe, ongedragen, ongewassen conditie (in geval van kleding) in de originele verpakking worden geretourneerd.
Neem met ons contact op over hoe je de producten het beste kunt retourneren.

Kan ik mijn bestelling terugbrengen in de winkel?

Natuurlijk kan dit. Mocht je bestelling niet naar wens zijn of niet de juiste maat dan kun je altijd even langs de winkel komen om je aankoop te retourneren of om te wisselen voor een ander product of de juiste maat.

Ivm Corona werken we op afspraak, wil je iets terug brengen stuur ons dan een mailtje, via email leggen we u uit hoe dit werkt.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »